.

.

Search This Blog

Category

Monday, March 07, 2011

minta pendapat korang, header mane lebih ok?


aku tak la pandai buat header, tapi aku try buat sendiri.
tapi kadang2 aku nampak macam tak kena je header tu. 
kadang2 aku pun tak tahu nak guna header mane. sebab kadang2
aku nampak cam serabut je. ish, banyak sungguh kadang2.

jadi pada tengah malam yang tak dingin ni, aku nak la tanya pendapat
korang sume,

aku ade beberapa header, dari yang lamer hingga lah yang latest,
yang mane lebih elok untuk aku gune,












yang mane paling ok?





- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

5 comment:

Abuya Hayat said... at Mar 8, 2011, 3:56:00 AM

Salam... :)
SELAMAT HARI WANITA
Peace... XD

alongxp said... at Mar 8, 2011, 8:06:00 PM

pada saye,yg nombo 2 ngan nombo 5 ok...

SN Aieen said... at Mar 9, 2011, 10:13:00 AM

hye..

for me..no 2 look very gorgeous..
no 5 and 6 look cool..
anyway...semua cool...

hehe...nice...
singgah sambil follow u..hikhik:)

gEe said... at Mar 9, 2011, 12:43:00 PM

okeh. thnks kpd korg. :)

akmal casablanca said... at Mar 12, 2011, 4:56:00 AM

mesti la yang first.... cool gler...

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget