.

.

Search This Blog

Category

Sunday, March 27, 2011

bekas sekolah aku masuk TV. bangge la kononnye.


Entri sebelum ni aku ade cakap yang aku tengok ramai anggota2
JPA datang sekolah aku lalu aku melihat mereka dengan muka dan wajah
yang penuh kehairanan.

ade ape ye ngan sekolah aku sampai diorang datang ramai2 gitu?

pastu lam kul 7 tu, member aku text,

"Tengok brite malam ni kalau nak tengok betapa glemernya SIF. haha.
rasenye masuk brite dah sebab TV3 mari skolah tadi"

pastu aku tanye la kenape? ye la, nak cakap sebab result SPM terbaik,
rasenye tak pun.


member aku balas,


"ponteng sekolah. sekolah lain pun ade."


laa... rupenye masuk tv atas isu yang memalukan. kemain aku suspender.
esok tu keluar paper pasal isu ni.


tapi sebenarnye budak skolah aku tu 2 orang je, yang lain diorang tangkap
dari sekolah lain yang berdekatan, banyak skolah gak. glemer sekolah
aku sebab diorang berkumpul kat dewan skolah aku, bagi ceramah kat situ.
aku pun tak tahu la nape special dewan skolah aku tu.


tapi ape2 pun, aku malu jadi bekas sekolah aku tu. haha~


*dewan sekolah aku. glemer sekejap.








- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget