.

.

Search This Blog

Category

Tuesday, March 22, 2011

kasut2 ni macam klakar, tapi kadang2 nampak cool~


mungkin bagi korang, kasut-kasut kat bawah ni nampak cam pelik
ke, kelakar ke, tapi bagi aku kadang-kadang nampak cool dan mungkin kalau
ade jual, aku akan beli kot. hehe


rugged dan colourful. aku suke colourful~




bling bling gitu. cume nampak cam sakit je bile pakai.



 tak weird or funny mane pun, tapi, unik jugak kan?


yang ni aku suka. haha. memang cool la~


kalau ade jual kasut ni, konfem aku beli.


rugged but feminin.

simple~


perghh. yang ni paling aku suke. kalau ade kat Malaysia
ni, konfem aku cari. haha. tapi time hari yang konfem
tak perlu buke kasut la baru boleh pakai.


macam klakar, tapi sweet tau.

mengingatkan pada kasut ber'zip' aku yang hilang.


macam kasut in the future la pulak.


safety bile ade pape. kalau ade orang kacau, cucuk je
ngan kasut ni.


aku tak suke kaler ngan corak2 die, tapi aku suke pattern die.


*abaikan hamster tu.
i love this shoes~ (tapi tanpa hamster kat dalam tu ye)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


yang ni? errrr.. no komen.


kadang2 nampak klakar jugak. tapi cool jugak.
papehal takde la yang pattern pelik2 macam lady gagap gaga tu.
yang tu pelik tahap dewa dah.



sumber : google






- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget