.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, March 23, 2011

ohh sedihnyee



hari ni dapat result.
result tak ok mane pun,
bagi aku, agak teruk la,
tapi ye la, redha je.

cume yang aku rase cam sedih,
mak sedare aku tanye result,
siap ucap tahniah, dan bagus,
blaaa blaaa.
nak cakap die kate bagus sebab anak2
die kurang bijak, takde, sebab anak die
semuanya bijak2, siap ade leh gi oversea.

kawan2 pun, ade bagi support,
cakap dah ok sangat.
maybe diorang tipu, nak sedapkan
hati aku,
tapi takpe la, asalkan takde la aku
rase cam bodoh sangat.

tapi mak ayah aku?
macam tak bagi support langsung.

ayah aku cakap,
"kenapa sampai begitu? maybe susah sket kot
nak sambung."
padahal, kalau ikutkan, kos sains je la susah
aku nak sambung,
kos lain, still ade peluang.

mak aku pulak, tak senyum langsung.
pastu sumenye macam nak salahkan aku.

bila dah macam tu, mula2 aku rase cam result
aku teruk je, tapi sekarang, aku rase
cam aku lah orang paling bodoh skali.



*takde semangat sampai gambar pun takde.




- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

2 comment:

sitinurulaieen said... at Mar 23, 2011, 5:13:00 AM

hey dear gee, please don't give up..

gagal dalam spm, tak bermakna gagal dalam semua bidang...

sy ckp based on my experience.. my spm is not so good..but i still can be happy and masuk U...

bila kita gagal kita akan rasa semangat nak tebus kegagalan tuh kalau kita betul2 nak berjaya..

so, please3!! don't give up ok..

banyak peluang and ruang lain yang masih terbentang luas...percaya diri...setiap manusia ada kelebihan masing2...senyum ok!!

perhaps form 6?? best tau stpm! hehee

gEe said... at Mar 23, 2011, 9:01:00 AM

huhu thnks kak!
sdih sbb mak ayh x brp nak support je.
alhamdulillah sume still lulus lg. :)

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget