.

.

Search This Blog

Category

Wednesday, March 02, 2011

eh, tu bukan nama aku...


" awak tengah buat ape tu? "


" tengah chat. Asri pulak? "


" Asri? eh nama saya Joe la. "


opsss..


* dialog dan nama hanya rekaan semata-mata




tengah korang syok borak2 atau chatting atau sms ngan member, pakwe/makwe
korang, penah tak korang tersilap sebut/tulis namer diorang?




aku yakin mesti ada antara korang penah alami insiden gini.
aku pun dah banyak hampir2 nak tersilap nama, tapi tak penah la berlaku lagi.


opss.. bukan bermakna aku ramai pakwe ye.
aku ni ramai member lelaki,  kerap jugak bersembang dan kerap
jugak berchatting. biasanya kes yang aku hampir tersilap sebut nama
bile aku chatting ngan 2 orang skaligus, atau sambil sembang2 kat fon,

sambil chatting.
*aku takpe nak wat camtu, takde orang nak marah aku. haha


so, kalau korang tersilap sebut nama, camne korang cover ek? lebih2 lagi
kalau pakwe/makwe korang tu jenis jeles tahap cipan dah. memang kes
naya kan? silap2 boleh perang dunia ketiga. ye la, kalau dah tersilap nama,
nampak sangat tak jujurnye, walaupun mungkin korang jujur.


macam aku, sume tu member aku je. tapi kalau dah nak tersilap nama, nak
buat macam mne kan? tapi kena la berhati2 bila bercakap.


kalau aku nak cover camne, aku rase aku jujur je kot. jujur yang aku tengah 
chatting atau tengah borak. hehe. barulah orang tak marah sangat.




moral : setia pada yang satu.  










- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

0 comment:

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget