.

.

Search This Blog

Category

Friday, March 18, 2011

Indon mencari kemarahan umat Islam kat FB


aku ni suke menjelajah Facebook. pastu tadi sibuk duk
menjelajah Facebook kat recent post kat home aku tadi,
ternampak la ade member aku di tag di satu gambar. pastu aku
pun ngan serta merta la terasa gatal tangan nak bukak.

eh eh, kluar je gambar tu, terkejut giler aku.
marah + geram + sakit hati + !@##$% sume ade. pic ape? korang
tengok la sendiri.






ape perasaan korang bila bace?






- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

5 comment:

- zuriey - said... at Mar 19, 2011, 9:17:00 PM

kurang ajar tul..saja nak undang marah org

ecul said... at Mar 20, 2011, 10:59:00 AM

nak padah diorang ni

Santan Berlada said... at Mar 20, 2011, 1:38:00 PM

x semua kot INDON macam tu...
ak pon INDON juga...
steady je....^^

Yuslia Suhana said... at Mar 21, 2011, 10:47:00 AM

org2 mcm ni mmg suka cari pasal.. byk lagi benda berfaedah blh buat

gEe said... at Mar 21, 2011, 10:51:00 AM

@shamsuddin amin : yela, ini segelintir saje.. sy pun kdg2 suka gak ngn org indon. hehee

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget