.

.

Search This Blog

Category

Friday, March 25, 2011

kuew teow goreng lalat. best siot....


kelmarin aku pegi sekolah, sebab cikgu suruh datang, ade ceramah
sikit pasal kemasukan ke IPTA, pasal daftar online dan yang berkaitan.
agak lamer jugak kitorang lepak kat sekolah.

dari awal pagi dah nampak ramai anggota2 RELA or JPA, aku tak pasti.
tapi pelik la kenapa sampai ramai, dalam satu bas gitu. ok, pasal JPA ni
aku citer lam entri lain pulak.

dalam pukul 12 lebih gitu, aku ngan member pegi makan kat kedai depan
sekolah.

order macam biasa, aku mintak milo ais ngan kuew teow goreng. oleh
sebab aku lapar sangat, sampai je makanan terus aku serbu, makan tanpa hiraukan
mamat2 hensem sekeliling.

tengah syok makan tuh, tibe2 aku terperasan, wow, rupe2nye aku makan
kuew teow goreng special gitu. ade bahan tambahan dalam die.

bahan ape tu?


emm. lalat yang digoreng skali ngan kuew teow. patut la aku rase cam lazat
serta enak semacam je. pastu, terus aku berenti makan sambil sengih2 kat
member2 aku, walaupun perut masih berdikir barat.







- RAJIHAH RAZALI - BOLEH PANGGIL GEE - COMPUTER SCIENCE STUDENT - COMEL - GATAL - SOMBONG - ANNOYING - COLOURFUL - KECIK -

3 comment:

takemyheart said... at Mar 26, 2011, 6:17:00 PM

hahaha... cian gee... gee... nie gue pye yg bru... huhu...

http://ilurvechocolates-takemyheart.blogspot.com/

dunia maiza said... at Mar 27, 2011, 9:36:00 PM

adoi..teruk betul org jual tu..tu yg malas nak makan kat luar tu.hehe

gEe said... at Mar 27, 2011, 9:47:00 PM

ye la. sng citer, msk sndiri je, dijamin slmat..

::link exchange::

::LINK EXCHANGE:::

 
.Rajihah_Razali. Powered by Blogger.


Related Posts with Thumbnails

Popular Posts

Add, Follow & Share
Bookmark and Share
Get This Gadget